باشگاه وفاداری مشتریان
دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۴۴ ب.ظ
باشگاهای وفاداری مشتریان یکی از ابزار حفظ، نگهداری و افزایش فروش یک بنگاه می باشد. با این ابزار شما می توانید مشتریان خود را به برند، خدمات و یا محصولات خود وفادار نموده و آن ها را برای خود نگه دارید. این رویکرد باعث کاهش هزینه ها تا 90% و افزایش چندین برابری درآمد شما می گردد.
باشگاه وفاداری مشتریان "امید" با الگوبرداری از قویترین باشگاه های وفاداری طراحی گردیده و در ایران در بزرگترین برندها در حال استفاده می باشد.
.:: شایان ذکر است که بازخوردی که کارفرمایان این محصول از میزان بازگشت و افزایش سود داشته اند برای خودشان نیز جالب بوده است ::.
از امکانات این باشگاه می توان به:
- اطلاع رسانی فردی و گروهی با توجه اطلاعات هر فرد و یا گروه (به صورت دستی و اتوماتیک)
- امکان تعریف قوانین کاملا داینامیک برای رتبه بندی اعضا
- امکان تعریف قوانین امتیاز دهی به اعضا بر اساس شاخص های عملکردی و یا میزان تراکنش آن ها با شرکت
- ثبت و پیگیری نظرات ثبت و
- پیگیری خدمات درخواستی
- برگزاری نظرسنجی ها در بسترهای مختلف (وب سایت، پیامک، تلگرام)
- امکان اتصال به نرم افزارهای فروش و مالی به منظور اتصال با میزان خرید مشترک
- زیر سیستم گزارش ساز
- ارائه گزارشات چند سطحی از وضعیت باشگاه و اعضای آن
- امکان تعریف پول و کیف پول مجازی برای اعضا
- امکان فروش محصولات با قیمت گذاری ترکیبی {پول مجازی + واقعی}